David Amor en THE CHAMPIONS THEORY de Heineken

Esta noite o teu equipo xoga un dos partidos máis importantes da tempada. Como a túa televisión é a máis grande, os teus amigos decidiron que a túa casa é o lugar ideal para velo. Iníciase entón un proceso de preparación mellorado ao longo dos anos no que seleccionarás os mellores aperitivos, a mellor cervexa e distribuirás os asentos para que a experiencia sexa perfecta. Aínda que este proceso resulte aleatorio, hai toda unha ciencia detrás.

Heineken® decidíu colaborar coa UEFA Champions League e creou ‘THE CHAMPIONS THEORY: as claves para a preparación do partido perfecto’, que busca dar explicación científica aos patróns que os aficionados de Champions repiten á hora de prepararse para disfrutar dun partido ideal.

Para presentar esta iniciativa, Heineken® abriu a portas do Salón de Actos Solemnes da Real Academia Española de Ciencias Exactas, Físicas e Naturais, onde a divulgadora científica America Valenzuela contou coa axuda de Lara Álvarez, Matías Prats, Maldini e David Amor, cos que probou teorías a medio camiño entre a ciencia e o humor. Como cada casa ou bar é un mundo, e cada persoa ou grupo de amigos ten as súas propias teorías para preparar e gozar dun partido de Champions, Heineken® pon ao dispor de todos eles o hashtag # TEORIASCHAMPIONTHEMATCH, onde cada afeccionado pode propoñer a súa teoría para preparar o partido perfecto.

Sexa cal for a túa, hai unha que nunca falla. Ecuación perfecta para un día de Champions = o mellor fútbol + amigos + Heineken®